Nya köp från M.U.S på klubbkväll...





Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen efter ett långt uppehåll
pga olika anledningar, med en massa glimtar av nyinhandlad
makeup och en ny makeup!!! =D
Var nämligen på Make Up Stores klubbkväll här i stan igårkväll
och då följer naturligtvis några nya bekantskaper med mig hem.
Att jag därtill inte behövde betala allt själv pga ett presentkort
som jag fick av min älskling och barnen när jag fyllde år den 14
april gjorde ju saken ännu bättre!!!
Jag lade även till födelsedagspengar som jag fick av mina underbara
svärföräldrar! =D

Tack snälla för uppvaktningen!

Min älskling tyckte att det var en passande födelsedagspresent
då han vet att jag startat denna blogg, så det blev ju ett bidrag
till bloggen också kan man säga!
Stort tack älskling, för den jättefina presenten! Puss på dig!
Älskar dig så mycket!!!




Här har ni mina nyinköpta góbitar! =D



Högst upp till höger syns ett nagellack som jag fick som gåva
då jag handlade och även sjalen som produkterna ligger på.
Som ni ser så har sjalen samma mönster som påsen.
Dessa rosor är signumet för sommarens look Grace hos
Make Up Store.
Alltid roligt med extra gåvor när man handlar
på klubbkvällarna! =D





Längst till vänster (den turkosa flaskan) är "Face Mist".
Det fina nagellacket högst upp till höger heter "Sandra".
Pennorna heter "Sparkling beach" (den turkosa) och
"Silver soil" (den bruna med silverglitter i).
Asken med det vita innehållet är den nya produkten "Base Prep"
och längst fram är den härlig gula "Ra" som är en Cybershadow
med lite skimmer i.



Här nedan ser ni hur "RA" ser ut på huden.
* Till vänster har jag använt Make Up Stores High Tec Lighter
"Platina"
under skuggan som primer.
* Till höger ser ni skuggan på bara ren hud.





Just "Face Mist" har jag använt tidigare och är en skön spray
som återfuktar och fräschar upp huden när man känner sig lite
extra torr i ansiktet, ex av att sitta vid datorn mycket.
Men den är även super att använda som en finish att spraya
över ansiktet efter att man sminkat sig färdigt, då den hjälper
till att fixera makeupen.

"Base Prep" är en primer som man applicerar på huden innan
foundation för att få den att sitta ännu bättre.
Den jämnande ut för att dölja mindre hudproblem, mörka fläckar
och rodnader. Den är lätt skimrande och ger en i det närmaste
felfri hy med lyster.

Så nu har jag lite nya M.U.S-produkter att exprimentera med!
Härliga tider!!! =)

Hojta till om ni vill se skuggan eller pennorna i någon särskild
sminkning! Alltid välkommet med kommentarer här på bloggen!












Kommentarer
Postat av: Diana

Åhh vad jag blir shoppingsugen!! Jag törs inte gå in på make up store och när jag gör det så vill jag ha tid att gå runt och snoka läääänge!! Jag måste då vara ensam på stan för annars orkar ingen vänta ha ha. Snacka om vilken skillnad det var på den gula skuggan när du hade primern under!! Dags att införskaffa en sådan och sen den där finish sprayen!! Är det något du använder ofta och tycker du den är värd pengarna? Håller maken längre utan att man måste gå och bättra på den?

2011-04-30 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0