En regnbåge...



Jag fick ett litet infall här ikväll och gjorde en lite annorlunda
ögonmakeup med några av de nya NYX-pigmenten och
min nyinhandlade Cybershadow RA och pennorna
Sparkling Beach + Silver Soil från Make Up Store.

Det är härligt med starka färger!!! =D










Färgerna är:


NYX Ultra Pearl Mania "Pearl" (den vita med svag rosa skimmer)
NYX Ultra Pearl Mania "Lime" (den den svagt grönskimmrande i ögonvrån)
Make Up Stores Cybershadow "RA" (den gula)
NYX Ultra Pearl Mania "Penny" (den roströda med guldskimmer)

Pennorna är:

Viva La Diva ”Blue Lagoon” (nr 5) (den marinblåa längs med övre fransraden)
Make Up Stores "Sparkling Beach" (den turkosblåa längs med nedre fransraden)
Make Up Stores "Silver Soil" (väldigt svagt suddad längst in i inre ögonvrån)



Så vad tycker ni om denna färggranna regnbåge? =)












Kommentarer
Postat av: Heidi

Skitsnyggt=)

2011-04-30 @ 08:12:29
Postat av: Diana

Jisses vad läckert!! :-) Var får du all fantasi ifrån?! Fräna färgkombinationer och riktigt snyggt målat!! U go girl :-) Åh vad jag skulle vilja ha dina ögonlock och bryn ha ha. Jag har värsta påsögonlocken, sååå irriterande.

2011-04-30 @ 10:22:38
Postat av: Jenny

Vad duktig du är gumman :)

Fortsätt köra din egen stil, du vet ju vad vi pratade om på fb ;)



<3 <3 <3

2011-04-30 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0