NYX-pigment!!!



Wiiihiii!!! =D


Fick nyss veta att jag vunnit några tradera-auktioner med
färgrika pigment från NYX!
!!
Så nu väntar jag hem 8 stycken härliga löspuderskuggor
och några av dom syns här ovan på bilden!!!

Har jag tur så får jag hem dom på några dagar med posten.
Ska bli riktigt roligt att få pröva dessa produkter och göra
nya makeups för er här på bloggen!



NYX är ett amerikanskt märke med bas i Los Angeles och
har funnits sedan 1999.


NYX
brukar på svenska översättas till ”natt” men egentligen
härstammar det från den grekiska mytologin där
NYX
var
nattens gudinna.

Åhhh, va jag längtar!!!
Ville bara dela med mig av detta till er så har ni något roligt
att se framemot, vad gäller färgrika makeups! =D










Kommentarer
Postat av: Taxi var god dröj!!

Hej OOOOHANNA!!



Så de är här du håler till på dagarna, undra inte på att du aldrig hinner svara i mobilen :)



Ringer snart igen å hoppas då att du svarar.



C U

2011-04-09 @ 15:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0