NYX is here!!! =D


För några veckor sedan kom de 8 NYX-pigmenten med posten som
jag vann på Tradera OCH jag har därtill fått fatt i ytterligare 20 NYX-pigment
även dessa via samma underbara säljare på Tradera.
Så nu har jag 28 stycken av de 30 som finns i Ultra Pearl Mania
-serien. Jag kunde bara inte låta bli att köpa dom!!! ;-)
Då är så färgrika och snygga!
Men jag har fått höra att dom kan vara lite trixiga att applicera, och visst
det stämmer, men det är bara köra på man lär sig det också!
Lite extra löspuder under ögat innan appliceringen av pigmentet så är det
bara att borsta bort om man spillt när man är färdig.
Flaskorna är väldigt små men innehållet är väldigt finmalet och välpackat,
så det är mycket i dom fast dom är så små.
Just att pigmenten är så finmalda gör att dom är lätta i konsistensen och
det är just därför som det blir extra trixigt att applicera, då de små färgkornen
lätt flyger omkring. Men som sagt, på med extra löspuder och kör!
Det blir supersnygga sminkningar och vackert skimmer!!! =D

Här kommer bilder på dessa smaskiga pigment!!! =D




Detta är dom 20 pigment som jag fick hem sist.
Men jag bjussar er på ytterligare en bild på ALLA 28 fina pigment.
Man kan liksom inte titta för mycket på dessa läckerbitar! ;-)





Dom 8 första färgerna som jag vann på Tradera är dom som står på översta raden.
Ifall ni undrar efter pigmentens namn så tänkte jag att det är lika bra att skriva upp
alla namnen här. Jag menar, skulle ni bli sugna på att  skaffa någon av dom så är det ju
bra att veta.

Överst från vänster: SPACE - MOCHA - ORO - PEARL - GRASS - BLUE OCEAN -
MINK - LIME


Mitten från vänster: TRUE PURPLE - FANTA - JADE -WALNUT - BLACK - VERY PINK -
YELLOW - RUST - PURPLE - TURQUOISE

Längst ner från vänster: SKY PINK - YELLOW GOLD - CHARCOAL - PENNY -
ORANGE ZEST - SILVER - BABY BLUE - BABY PINK - WHITE - ORANGE



Någon av ni läsare som har prövat dessa härliga pigment?
Vad tyckte ni om dom?

Och tillsist kom gärna med önskemål och idéer på sminkningar som
ni vill se med dessa pigment och ange i så fall gärna i vilka färger .











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0