Som akvareller till en tavla...

Hoppas att ni har en underbar dag ute i det vackra vädret!
Tänkte att jag skulle lägga in ett snabbt inlägg innan jag själv
beger mig ut till solen med en avkopplande kopp kaffe.

Jag tänkte visa en rolig produkt som jag fått hem med posten,
en 88-palett.
Är ytterligare en komplimentering till min allt mer ökande makeup-
samling, men en väldigt använingsbar produkt.

Många fina färger att trixa med! =D




Tyvärr ser bilden en aningen ljus ut, men färgerna stämmer.
Visst är paletten fin? =)

Jag har hunnit prova några av färgerna och jag tycker att dom verkar
hålla måttet, men för att helt få fram styrkan i pigmenten krävs det
naturligtvis någon form av primer, helst en något fetare.
Själv använder jag Make Up Stores hudfärgade primer på tub eller en
High Tec Lighter.
Till just dessa skuggor tycker jag att just High Tec Lighter funkar allra bäst.

Några av er läsare som har erfarenhet av dessa paletter?
Hur tycker ni att färgerna funkar?
Lämna gärna funderingar och tankar kring paletter under detta inlägg.
Eller kanske några tips på sminkningar som ni vill se med några av färgerna?
Fundera och hör av er! =)

Ha det så skönt i solen så länge! =)




Kommentarer
Postat av: Ingvild

sv: Haha ja jeg elsker NYX og Viva La Diva og så klart 88 palettene fra Coastal Scents :D

2011-05-01 @ 01:45:13
URL: http://ingvildfiskerstrand.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0