Åter tillbaka med gröna toner...

Efter långt sommarupphåll som sträckt sig ända ifrån majmånad tills nu,
så kommer här ett nytt inlägg på bloggen.
Äntligen kan tyckas enligt en del kan jag tänka mig... ;-D
Men ni vet, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (eller ALLTID
för länge... kanske)  =P

Igårkväll satte jag min sambo i arbete med att färga mitt hår.
Nu kanske vissa av er häpnar att jag VÅGAR låta honom göra det eller
att han STÄLLER UP på det. Men jag har drillat honom väl i detta i över
ett år, så nu behöver han ingen assistans i det längre utan gör det både
snabbt och utan större svårigheter eller protester. ;D
Han är en riktig klippa på det, må jag säga!!! =D
På bilderna ser håret nästan brunsvart ut, men färgen heter egentligen
"Dark Chili" och ska alltså vara mera mörkt brun-rött.
Men det röda syns nog mera i dagsljus och i solens sken.
Hur som helst så trivs jag väldigt bra med denna färg! =D

Vi haft det lite ledsamt här hemma under helgen, men i dag kände jag
att "livsandarna" börjat komma tillbaka och fick för mig att en färgstark
makeup skulle kunna pigga upp lite.
Så detta är resultatet!
Skuggorna som jag har använt för att skapa dagens makeup kommer
alla 4 från Make Up Store.






Längs med övre och halva nedre fransraden har använt brun kajal
och ögonfransrna har jag applicerat svart mascara.
Just denna mascara är Lóréals "One by One".
Jag är fullt medveten om att närbilderna är något suddiga men
i kameran när jag tog bilderna såg dom så skarpa ut.
Hoppas att ni har överseende med det. =)





Och här har ni helhetsintrycket!
Applicerade lite läppglans på på läpparna som pricken över i:et.
Här har jag använt IsaDoras "Express Star Gloss" i färgen "Reflecting Breeze" (Nr 67).






Så där ja, då har jag sparkat igång bloggen igen! Känns bra!
Tills nästa gång, ha det så gott alla och lämna gärna kommentarer och förslag på
sådant som ni skulle vilja se här på bloggen.
See yá!









Kommentarer
Postat av: Taina Rintamäki

Så vackert! Tänk om jag skulle kunna fixa det på mig också!

Du är bara såååå duktig

2011-08-16 @ 20:41:35
Postat av: Anonym

Härligt att se att du hittat tillbaka till bloggen vännen!! kramar

2011-08-16 @ 22:54:53
URL: http://andreasnorlen.blogg.se/design
Postat av: Carin

fint!! ;)

2011-08-19 @ 20:46:22
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Maria - makeup artist

Jätte fint du också passade i grönt! ^^

Kram

2011-08-31 @ 21:30:31
URL: http://mariaoja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0